+381(0)11 22 870 22 | 062 323 423

HOTEL HERMES SPA***

HOTEL HERMES *** nalazi se u centru Edipsosa.
od

HOTEL HERMES *** nalazi se u centru Edipsosa. Sobe su dvokrevetne i trokrevetne, opremljene TV, frižiderom, WiFi-om i klimom. Hotel raspolaže recepcijom, restoranom, mini barom, i salom za društvene igre. U sklopu hotela nalazi se Spa centar sa otvorenim i zatvorenim bazenom sa termalnom vodom, jakuzijem, termalnim kadama. Wellness program sa bazenima i hidromasažnim kadama se dodatno naplaćuje 3,5 eura po osobi/tretmanu.

Preuzmite cenovnik (.pdf)

Program putovanja za putnike koji koriste organizovan autobuski prevoz:

1. dan – Letovanje 2018. počinje! Polazak ka destinaciji dan ranije u odnosu na datum na placenog smestaja. Voznja ka Grckoj sa kracim pauzama radi odmora i granicnih formalnosti.

2. dan – Dolazak u mesto boravka je predviđen u prepodnevnim časovima. Smeštaj u odabrane objekte (posle 15 časova).
Od 2. dana do poslednjeg dana ugovorenog boravka – boravak na bazi izabrane usluge i ugovorenog broja dana.
Poslednji dan ugovorenog boravka – napuštanje objekta po lokalnom vremenu. Polazak autobusa je u kasnim popodnevnim satima (sa mesta dolaska) u zavisnosti od vremena dolaska nove grupe, a u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima. O tačnom vremenu povratka možete se informisati kod predstavnika agencije na destinaciji. Vožnja ka Srbiji sa kraćim pauzama radi odmora i graničnih formalnosti. Dolazak na mesto polaska je narednog dana u jutarnjim časovima. Kraj svih usluga.


U cenu aranžmana je uključeno:

– Prevoz autobusom turističke klase (visokopodni ili dabldeker – klima, audio i video oprema) za letovanje 2018. na ugovorenoj destinaciji sa pratiocem grupe.
– Smeštaj i ishrana na bazi izabrane usluge u izabranom objektu i smeštajnoj jedinici u okviru ugovorenog broja dana.
– Usluge predstavnika agencije ili inopartnera na destinaciji.
– Troškovi transfera.
– Troškovi organizacije puta.
 

U cenu aranžmana nije uključeno:

– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (cene osiguranja nisu poznate u vreme objavljivanja Programa i biće dostupne u agenciji).
– Boravišna taksa (u vreme objavljivanja ovog Programa, taksa iznosi 0.5€ po smeštajnoj jedinici i danu, i nije poznato da li se plaća u agenciji ili na licu mesta vlasniku objekta).
– Osiguranje od otkaza aranžmana.
– Troškovi fakultativnih izleta.
– Individualni troškovi.

 

Program putovanja za putnike koji koriste sopstveni prevoz:

1. dan – dolazak u mesto boravka i smeštaj u odabrane objekte (posle 15 časova).
*Od 2. dana do poslednjeg dana ugovorenog boravka – boravak na bazi izabrane usluge smeštaja i ugovorenog broja dana.
*Poslednji dan ugovorenog boravka – napuštanje objekta po lokalnom vremenu.

Cene povratne karte : Novi Sad 70€ ; Beograd - Kolari - Velika Plana - Markovac 65€ ;

Batočina-Jagodina-Ćuprija-Paraćin-Pojate-Aleksiac 55€; Niš (i južnije od Niša) 50€ ;

Cene karte u jednom pravcu: Novi Sad 50€ ; Beograd 45€; od Batočine pa mesta do granice R. Srbije 40€ ;

Popusti: Deca do 12 god. ostvaruju popust od 10€ i imaju svoje sedište;

Za polaske iz mesta Subotice, Sremske Mitrovice, Rume, Zrenjanin, Kule, Bačke Topole, Vrbas, Odžaci

doplata je 15e po osobi na cenu prevoza iz Novog Sada.

Polasci iz svih navedenih gradova uz minimalan broj putnika.

Za transfere do i od Novog Sada koriste se kombi ili taksi vozila, kao i linije redovnog autobuskog prevoza.

 

Način plaćanja:

  • 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 7 dana pre početka putovanja,
  • odloženo do aprila meseca uz deponovanje čekova građana za neuplaćeni deo aranžmana ili administrativnom zabranom građana,
  • na rate kreditnom karticom banka Intesa, bez kamate,
  • uplatom na žiro račun Grand Toursa, banka Credit Agricole 330-0000015008215-31,
  • plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke na dan uplate.

 

Od 01.01.2018. u hotelima predviđeno je naplaćivanje boravišnih taksi. Iznos će se razlikovati prema kategorizaciji hotela. Cene se odnose po smeštajnoj jedinici dnevno.

-Takse u hotelima kategorizacije 1* i 2* iznosiće 0,50eura dnevno po sobi.
-Takse u hotelima kategorizacije 3* iznosiće 1,50 eura dnevno po sobi.
-Takse u hotelima kategorizacije 4* iznosiće 3eura dnevno po sobi
-Takse u hotelima kategorizacije 5* iznosiće 4 eura dnevno po sobi.

Takse su podložne promenama i plaćaju se na licu mesta(na recepciji hotela).

 

AUTOBUSKI PREVOZ:      
Datumi polazaka iz Srbije prema Grčkoj u letnjoj sezoni 2018. su dan ranije u odnosu na termine naznačene u tabeli u okviru cenovnika. Povratak za Srbiju je u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu, za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije. Satnica povratka autobusa iz mesta letovanja je promenljiva, a u skladu sa zakonskim odmorom vozača. Putnici su obavezni da dva dana pred početak putovanja pozovu agenciju kako bi dobili obaveštenje o tačnom vremenu polaska autobusa, imenu pratioca grupe i njegovom broju telefona. Sva sedišta su numerisana i agencija pravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli agencija. Sva deca moraju imati svoje sedište. Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo duž autoputa na mestima koja su predviđena za primanje I spuštanje putnika. Agencija određuje mesta za pauze i njihovu dužinu. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ulaska i izlaska putnika.               
SOPSTVENI PREVOZ:       
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, MUP R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke).          
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA            
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: BIR DOO BEOGRAD-OGRANAK HEDONIC TRAVEL BEOGRAD, Gavrila Principa 52, mail: info@hedonictravel.rs; tel: +381 11 366-44-55. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija je Maja Pešić

NAPOMENE:
Za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 45 prijavljenih putnika po smeni.      
Fotografije objekata, zbog raznovrsnosti struktura su izabrane nasumično i ne znače indentični izgled svake stambene jedinice, kupatila ili kuhinje.              
Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperature tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana. 
Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.            
Čistoću i higijenu, tokom boravka održavaju sami korisnici. Prilikom napuštanja apartmana korisnici su dužni da izbace smeće iz apartmana.
Posteljina i kuhinjski inventar su sastavni deo  smeštajne jedinice, dok peškire, sapun, toalet papir i druga sredstva za higijenu obezbeđuju sami korisnici.               
U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se smeštajne jedinice nalaze, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće smeštajnom objektu.          
Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.             
Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili.       
Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).                
Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, kao i za stranke koje koriste agencijski prevoz, bez obzira kako i kada su uplatili kompletan aranžman, vaučer,  odnosno dokument o pravu da krenu na ugovoreno putovanje, biće izdat sedam dana pre datuma početka korišćenja aranžmana.          
First i Last minute ponude-Organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni. Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.  
U slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.        
Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika.     
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.            
U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 45) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, izlete ili drugo).

Uz sve objavljene programe važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja GRAND TOURS ,usaglašeni sa YUTA standardima i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja. GRAND TOURS poseduje Licencu  broj 293/2010 od 17.02.2010., uz Garanciju putovanja u visini od 300.000 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja.

 

 

Priijavite se za letovanje u "HOTEL HERMES SPA***"



BGTURS+ agencija će Vas kontaktirati u roku od 24h od prijema Vaše prijave!